Çfarë të bëjmë
më shumë për Vangjel Dulen që të na dojë?
Vangjel Dulja
është padyshim një politikan simpatik tanimë. Nga një dhjak i devotshëm, i
Janullatosit, në vitet e para pas ’90, ai ka bërë një rrugë të gjatë përpara.
Herë me Omonian dhe herë me PBDNJ, herë me pak dhe herë me shumë deputetë.
Njeri këndshëm
i tavolinave, këmbëngulës dhe i paepur, ka dalë më së shumti fitues në ato
betejat e shumta minoritare-shqiptare apo shqiptare-minoritare, që zhvillohen
në partinë e drejtuar nga ai, që rrëfehen edhe më të ashpra se sa betejat në
partitë etnikisht shqiptaro-shqiptare.
Mbërriti në
poste të ndryshme, jo falë atij grushti votash që PBDNJ, mundet të sigurojë,
por falë ndihmës, mbështetjes të të gjitha llojeve, reklamës dhe përkrahjes së
fuqishme që vjen nga Athina por jo vetëm. Edhe shteti shqiptar, ka qenë dhe
mbetet i kujdesshëm, pavarësisht shumë difekteve, me pakicat dhe përfaqësuesit
e tyre.
Vangjeli,
është dhe një mik i mirë i Kishës Ortodokse Greke, që është një shtet brenda
shtetit në Greqi, por edhe kudo që ajo shtrihet, influenca e saj nëpër Ballkan
dhe në SHBA është fuqiplotë, në komunitetet dhe lobet e fuqishme Helene përtej
Oqeanit Atlantik.
Ai, si shumë
politikanë grekë apo shqiptarë, i ka zgjidhur fort mirë
hallet e veta ekonomike personale dhe është sot, pak të thuash në formë të
plotë.
Sepse sot, ai,
i “sulmuari” dhe ish i përkëdheluri i kryeministrit Rama, është në qendër të
vëmendjes në Athinë dhe në fshatin e tij politik në Shqipëri, duke u
rikualifikuar, si një politikan aktiv dhe 100% në sinkronizim të plotë me
politikën greke të ditës.
Sepse nëse
politika e Athinës, është e vrenjtur, edhe Vangjeli është i vrenjtur dhe nëse
Athina zyrtare ka diell dhe pranverë, edhe Dulja është i qeshur dhe optimist
dhe është e këndëshme të shkëmbesh batuta dhe humor me të.
Duhet patjetër
bërë sqarimi se Vangjeli, në gjithë sa shkrova, është në të drejtën e vet, që
të jetë i tillë, pavarësisht se kjo e drejtë e tij, nuk është aspak e drejtë e
shqiptarëve dhe nuk përputhet aspak me të vërteta të mëdha dhe të rëndësishme
historike, që ndërthuren në historinë plot ngatërresa të dy vendeve fqinje,
Shqipërisë dhe Greqisë. Nuk dua të hy në historicizëm, në këtë përkushtim të shkurtër
ndaj Vangjel Dules, sepse historicizmi, është plot kurthe dhe kundërthënie nga
më të ndryshmet dhe që nuk mund të jetë dot objekt i një shkrimi gazetari.
Porse të
mohosh që ka një Ligj Lufte, që mbahet enkas “de jure” në fuqi, për të bllokuar
pronat e shqiptarëve etnikë dhe nënshtetas grekë, në Greqi, të mbiquajtur Çamë,
është të luash fort dhe rëndë kundër interesave të ligjshme të pakicës
shqiptare, të panjohur kurrë në Greqi, që dhe është një absurd i këtij vendi si
Greqia, me kaq shumë diell dhe me kaq shumë det.
Dhe të mos
pranosh kurrë se egziston një “Çështje Çame”, madje të shprehesh plot
nervozizëm kundra saj, që është një çështje tipike e pakicave të nëpërkëmbura,
kur je në krye të një partie, që përbetohet të mbrojë pakicat dhe të drejtat e
minoritarëve, është një kontradiktë thelbësore. Është pra, kaq thelbësore kjo
kontradiktë, që zë fill nga dy standarte, saqë figura e Dules, do të mbetet
kështu gjithmonë, vetëm një shtojcë e vockël, e Athinës së madhe zyrtare. Madje
e Athinës së ekstremeve.
Kjo dhe është
arësyeja taban, që persona si Dule, nuk janë bindës si bashkëbisedues të
besueshëm, që s’kanë fare, dreqi e mori, atë që reklamojnë më shumë:
Europianizmin.
Sepse
Europianizmi, nuk thotë dhe nuk mund të thotë, se pakicat me etni shqiptare, si
është rasti Cam , janë pakica të këqia,
bashkëpuntore me nazizmin, apo fallsifikime historike, ndërsa ato greke, janë
realitete të kulluara dhe të “rrezikuara”!
Pakicat, janë
Pakica, qofshin këto shqiptare dhe qofshin këto greke, dhe pikërisht sepse janë
pakica, duhen domosdo mbrojtur nga shumica, që ka epërsi numerike, mekanizma
pushteti dhe prirje arrogante natyrale.
Të rreshtohesh
gjithmonë në llogoren e alarmit se pakica greke në Shqipëri është e kërcënuar,
mund ti ndihmojë organizatat minoritare dhe pra edhe partinë e Dules, që të
marrë fonde të majme nga të gjitha anët, për të financuar gjoja “rezistencën”
nga asimilimi apo largqoftë “dhuna” e shumicës shqiptare, ndaj pakicës Helene,
por kjo nuk ndihmon as shqiptarët dhe as grekët, për një jetë më të mirë.
Të gënjesh
hapur dhe të pohosh, si edhe bëri Dule në emisionin më të fundit të debatit
politik, se nuk është e vërtetë që dhjetëra e mijëra shqiptarë, u detyruan të
ndrrojnë emrin, origjinën dhe fenë e prindërve, për një copë bukë dhe një vend
pune në Greqi, nuk e ndihmon të vërtetën dhe nuk e bën Dulen, një politikan
konstruktiv dhe të besueshëm, në dialogun shqiptaro-grek.
Të mos pranosh
dot hapur se Vorio-Epiri nuk egziston dhe të fotografohesh në të gjitha festat
e vorioepirotëve që ëndërojnë ndryshime kufinjsh, anembanë botës, do të thotë
se sensi i realizmit historik dhe politik i Vangjelit, është krejt i çalë
dhe i njëanshëm. Madje mjaft më radikalisht i shtyrë drejt nacionalizmit, se sa
qëndrimi i Athinës zyrtare.
E pra Vangjeli
ndoshta nuk na do, ndërsa ne shqiptarët i duam grekët.
Dhe kjo nuk
është një fjalë boshe, por ka themele qindra vjecare dhe qëndron në rrënjë të
historisë së dy popujve tanë. Histori betejash dhe luftrash të përbashkëta,
kundër pushtuesve të përbashkët.
Histori
dashurish dhe familjesh të suksesshme.
Histori
njerëzore mikpritjeje të mrekullueshme të zemrave të ngrohta Helene, njerëz
babaxhanë dhe që gjinden rrallë në botë.
Poezi të
vërteta dhe të kulluara të Njerëzores, nga të cilat kam dëgjuar me adhurim me
qindra prej tyre.
Të cilat,
medet, prishen e thërmohen, kur për interesa fare të vogla karierash të
politikës, u hidhet helm dhe acid me shumicë. Qoftë në Greqi, apo edhe në
Shqipëri.
Na ndihmo të
të duam edhe ty o Vangjel, sepse nuk duam të të mos duam!
Thuaj më parë
ca të vërteta të vogla, e më pas ca të vërteta më të mëdha, ashtu si shumë
historianë dhe mendimtarë të ndritur athinjotë, që kanë kaq kohë që i bërtasin
me zë të lartë.
Sepse një
pjesë e dashurisë për Greqinë, dhe këtë, këta athinjotë e kanë zbuluar, ndryshe
nga ty, kalon edhe përmes Shqipërisë dhe shqiptarëve të rinj e të vjetër,
bashkëthemelues të një qytetërimi dhe të një bashkëegzistence paqësore përtej
mijëvjeçarëve.
360grade.al
No comments:
Post a Comment