Thursday, September 22, 2016

te pastrojme PD nga oligarket! Ne veshin e djathte nuk degjoj ze... keshtu jam une, LUFTOJ PER TE VERTETEN!!!

Image result for deputetja majlinda me kepucet dy mije euro Karikatura





Ne veshin e djathte me duket sikur me peshperit nje ze "hesht moj cfare fitove, nuk i degjon tik-taket e zemres...mezi degjohen"! 

Jo nuk mundem edhe kure behet fjale per njerez qe per vite te tera kane ushtruar pushtete kyce ne PD...jane bere milionere, nuk rine dot pa pushtet dhe "Luajne rolin e Heroines"!

C'ju duket vetja ketyre njerezve, cfare kane bere...cfareeeee! 

Ndaj njerezit jane mpire! Une nuk jam nga ato njerez qe vetem kam hedhur voten per PD, po kam luftuar shume (nuk po permend persekutimin , ky eshte nje nga gabimet groteske te PD) ne na menjanoi, aq sa u kthyem ne mos ekzistence) 
Po kjo Majlinda , qe thote "kam hyre nga dera ne PD,jo nga dritarja, cfare ka bere, po ajo tjetra me gershetin e Jevtushenkos (keshtu e kishte emrin ajo e Ukraines), cfare ka bere! 

Ah po, ka bere "ca gjera".....ka shume njerez qe i dine, po pse heshtin xhanem dhe keto lloj njerezish vishen me pushtet dhe flasin ne emer te KOMBIT!  

Ajo tani eshte ne prehrin e Rames, sic ka qene ne prehrin e Metes...sic do te shetisin keto lloj njerzish ambicioze qe te shkelin me kembe per pushtet e para! 

Kujtoni kepucet e Majlindes ne protesten perpara Parlamentit)! U ngjit ne podium me ato kepuce qe benin 2mije euro, me lekure gjarpri per te na pickuar me helmin vdekje prures....dhe boll po na helmojne keta lloj njerezish!  Po per cdo helm , ka kunder helm...te pastrojme PD nga oligarket! Ne veshin e djathte nuk degjoj ze...

keshtu jam une, LUFTOJ PER TE VERTETEN!!!


Ajtanga Lubonja

No comments:

Post a Comment