Thursday, September 21, 2017

ABSTRAKCIONI I FJALËVE TË PA THËNA - Përmbledhje Poezie - B. Avdyli (-I-)

Brahim Ibish AVDYLI:

 

ABSTRAKCIONI I FJALËVE TË PA THËNA

 

 

TRAJEKTORJA E ENERGJIVE

 

 

 

Fillojnë nga 11 marsi

nuk e di në cilin vit,

 

e gjurmët e dritës na përcjellin,

 

forca më të mëdha na përfshijnë

prej kosmosit

 

u ruhemi atyre që na godasin

e na plandosin përdhé

me zhdarravitjet në çdo drejtim,

 

nëpër hapësirë

i ruajmë trajektoret e padukshme

të mos vinë kur nuk e dijmë,

 

jemi qenie në formë të njeriut

me ndjenja në çdo lëvizje

themi se po i bëjmë hapat tonë

e për galaktikën janë shumë të vogla,

 

për shembull

hapi ynë i njëmbëdhjetë marsit

është një pikë e veçantë,

 

të zonuar kemi qenë nga të zezat

e hapi ynë është një grimcë në univers…

 

Tani, nuk e di se ku jemi

në hapësirën e pamatur

as ku kemi qenë e as ku do të shkojmë,

 

dikur, shkarkohet energjia e jonë

e pastaj

dalim përtej botës!...

 

(Ristorante Pizzeria Seeterasse,

D-Kahl am Mein, 11 mars 2017.)

 

 

 

ZOGU QË PRORE DIGJET

 

 

 

Fluturon nëpër kohëra

shekujt i parakalon

 

flakë që digjet e nuk shterron

plot me dritë

 

me dhembjen e kalljeve të veta

sikur është mësuar

 

ku ndalet e pushon

flakën e merr me vete

pa lënë gjurmë

 

vetëtimë pa zë

të tmerron kur e sheh

qenie e gjallë shkrepëtin nëpër këngë

e shkrumin e fjalëve të veta

e derdhë prore

nëpër valavitje

 

cili mundet nëpër kalljet e flakta

të oshëtinë nëpër këngë

 

në vend se të qajë

duron prushin e dhembjeve të veta...

 

A jam unë feniksi i quditshëm

e pyes veten nëpër dallgë,

 

kur ndalet pushi i kalljeve

është koha e hirit të fjalëve...

 

(Fushë-Kosovë, 31.08.2017)

 

 

 

A QANË PIRRO BURRI DHE UNË

 

 

 

A qanë Pirro Burri

nëpër shekujt e largët

apo pandarë lotoj, deri në mbrëmje-

 

unë dhe ai u biem kryq e tërthor

tokave të shenjta iliro-pellazge...

 

Hyp mbi shpatën e tij

nëpër tehun të viteve

lak e gjak më rrjedhin pa pushim

pa aspak zë,

 

jemi më të fortë se graniti

më të mprehtë se era

më të butë se ajri

 

e zemra jonë

shtrydhet nëpër këngë plotë vaj

kënga është lot, por nuk dëgjohet-

 

lart në qiel ndëgjohet tupani magjik.

 

I pyes shekujt

a bashkohet toka jonë

 

kur dhe gjurmët na i pështjellojnë!...

 

(Fushë-Kosovë, 10.09.2017)

 

 

 

ANTIRRUGËT E BEBZAVE

 

 

1.

 

Me dhembje të valë

nëpër qenie

u dalldis gushti nga temperatura

 

gjatë tërë rrugëdijes

sëmundjen time e bartja me vete

hapësirave të fluturimit.

 

2.

 

Nuk e di a kam mbetur gjallë

nëpër vjedhjen e kohës së lashtë

 

majtas e djathtas

fishkëllonin jeremitë[1]

 

nëpër Malet Dinarike

sa nuk më mbylleshin sytë

 

si hije e befasishme ia behu Nikolla Teslla

 

nën qerpikët e dhembjes

e me mustaqet e këndshme

në eter më buzëqeshte

 

si me dorë

jeremitë e paravdekjes

mi largoi.

 

3.

 

Në karrikën e viteve

e kishte bërë vendin e padukshëm

arbërisht pikonte

zemra e tij

në të gjitha kohët

 

edhe pse jeremitë

sllavisht donin t`a përpijnë

bashkë me jetën time të çakërdisur,

 

kamxhikët e energjisë së tij

nëpër vapë i goditen

dhe ikën me ulurime

përtej kodrave të dijes...

 

4.

 

Tani e shoh

plafin e kuqrremtë të mbremjes

të na mbulojë

nëpër trishtimin e papritur

 

ato ikën prej Nikolla Tesllës

nëpër poret e rrymës,

 

ç`mu desh të mbyll sytë

për dy sekunda

e t`më hidhen papritmas

jeremitë!...

 

5.

 

Atëherë

jam ndalur pranë plakatit

me zemrën që do të plaste,

 

e shikoj plot adhurim

dhe prore leximet i kujtoj,

 

syë e tij thonë

se koha e ka vjedhur,

 

çuditërisht

secili dëshironte

t`a ngreh nga vetja!...

 

6.

 

Ah, t`a kisha përqafuar

sikur vëllain tim

 

deri sa po zhytesha

vdekjeve të fjalëve

nën ethet e kësaj mbrëmje

me bebëzat e kredhura nëpër gjysmë errësirë,

 

po të mos ishe ti, vëlla i shtrenjtë

do t`më merrnin përplasjet e lëvizjes

frymën e fundit

 

e nuk e di a do të kishin mbetur

copat e antirrugëve

 

në bebëzat e ngrira!...

 

 

 

SI S’TË NJOHA KOSTANCË[2]

 

1.

 

Qindra herë vi dhe shkoj prej teje

të gjëj fillet e tua nëpër shqiponjën e hershme

 

shpeshherë të shikoj e luaj me veten time

duke numruar çuditë që kalojnë pranë meje-

 

i mas vitet e mia që rodhën nëpër heshtjen pa gojë!...

 

2.

 

A mos ka ndonjë bukuri të rrallë e të veçantë

që zë vendin e parë pranë Bodensee,

 

kjo vashë gjysmë e zhveshur

e mbanë kokën lartë

sillet rrotull

me demonët e ngrehura në të dy duart,

 

gjoksi i ngrehur e shpërthen hapësirën!...

 

3.

 

Unë nuk e njoh asnjë njeri në truallin tënd

sa herë m’u kanë lodhur këmbët nëpër ty

duke kërkuar varrezat ilire deri në Kreuzlingen-

 

prore ndalem te muri i „spätrömisches Kastel“[3]

më duket se jam rreth treqind vjet pas Krishtit

 

e shoh veten së bashku me romakët

edhe pse ilirët ishin në kokë të tyre,

 

atëherë, nuk e mbaj mend se ka qenë këtu

restoranti „De Medici“

por kishën katolike

me kokat e shqiponjave

që zënë gjarpinj në Münster-

 

jam një ilirian i hershëm në Kostancë!...

 

4.

 

Prap dëgjoj fëmijë në Münsterplatz që qajnë

një sicilian të shkurtër e të përkulur

që prap nuk flet

por më shikon,

 

e as ti nuk më njeh dhe prore nuk ke fjalë!...

 

5.

 

Ç`më mbetet tjetër

pos të derdhë dhembjet e mia në liqenin tënd

do të më bëhen aq shumë

sa që mezi i sjellë

 

e njoh kalldrëmin tënd, zallin, gurët e dheun,

 

kaluan tridhjetë vjet pa këmbyer dy fjalë

me heshtjen tënde të dhimbshme

e memece!...

 

 

 

[1] Jeremitë janë zana që të ngrehin në përmbytje kur i mbyll sytë në komukacion.

[2] Qyteti pitoresk, romantik dhe i mrekullushëm i Konstanses është ndërtuar me urdhër të Perandorit Iliro-Bizantinë, djalit të dytë të Kostandinit të Madh (që ishte themelues i perandorisë Bizantine, me 11 maj 330, pas Krishtit), Konstanci i II (Flavius Julius Constandinius), i cili e mori pushtetin dhe e ndau pas vdekjes së babait, me 337: vëllanë e tij më të madh, Konstandinin e II, e la të qeverisë Britaninë, Gjermaninë Inferiore, Galinë dhe Spanjën, ndërsa vëllaun e tij më të vogël, Kostancin, e la të qeverisë Italinë, Afrikën dhe disa provinca të Ilirisë. Vetë u emërua si perandor i Perandorisë Bizantine të Lindjes, me Kostantinopojën. Selia e Konstandinit të II ka qenë në Trier të Gjermanise…

[3] Kështjella e vonë romake

No comments:

Post a Comment