Wednesday, December 7, 2016

ZGJUARËSIA SHQIPTARE NË SHQIPTARI! - Rudi Berisha.

ZGJUARËSIA SHQIPTARE NË SHQIPTARI!


Prishtinë, 7 dhjetor – Populli shqiptar është i ndritur dhe shumë i zgjuar, ka kaluar nëpër etapa të rënda dhe të dhimbshme gjatë rrugëtimit të tij nëpër histori.

Sot të ofendosh inteligjencën dhe diturinë e tij, ju keni shkel mbi të vërtetën, mbi rrugëtimin tonë të nisur në rrethana të rënda dhe të vështira gjatë viteve...

Populli shqiptar ka qen i pushtuar nga sllavet, i dhunuar, dëbuar, vrarë dhe shumë herë një pjesë të madhe të popullit shqiptar i kanë masakruar sllavët në sy të ca fuqive diplomatike ndërkombëtare, por mbi të gjitha zgjuarsia dhe atdhedashuria e patriotëve nëpër kohë, të kohës kanë ruajtur gjuhën, identitetin, traditat, flamurin kuq e zi dhe kanë bërë rezistencë më qindra-vjet për të qen bashkë tokat, për të qen bashkë në një tani shtet Shqipëri.

Dituria shqiptare është e madhe, trimëria akoma më e madhe, inteligjenca shqiptare dhe shpata e Arbrit, ka themeluar dhe ka ruajtur Etninë tonë shqiptar, shumë patriot, luftëtar dhe tani dëshmorë e martirë kanë mërita të mëdha për rrugën në radhë të parë për të qen toka e çliruar, për të fituar atdheu Lirinë.

Zgjuarsia më e madhe është të dallosh errësirën nga drita, të dallosh robërinë dhe të luftosh për të fituar lirinë. Populli shqiptarë është më shumë i njohur për trimat, luftëtarë pak gjak-nxehtë por nuk është durimtarë siç përshkruhet, por i mençur të pres dhe të hy në beteja kur është koha, kur e kërkon vendi, kuvendi dhe vet jeta, dhe më çdo çmim kërkon të dal fitues, të dal fitues për arsye s’ historikisht populli shqiptar njihet që ka luftuar për t’u çliruar, jo për të pushtuar.

 Ne sot duhet të jemi syçelë dhe të punojmë, të sakrifikojmë në rrugën diplomatike duke shkuar drejtë çlirimit pa rrezikuar jetën e askujt që nuk është shqiptar, por duke i luftuar vetëm ata që na luftojnë, duke i qëlluar më mjete politike, diplomatike dhe më fakte historike të gjithë ata që na zënë rrugën tonë për t’i kthyer tokat tona Shqipërisë, dhe duke i këshilluar disa ‘’ shqiptar ‘’ që janë bërë vegël e politikave të huaja, në dem të çështjes sonë kombëtare, duke ju bërë thirrje të kthehen dhe të punojnë për atdheun.

Po kujtoj fjalët e patriotit tonë të madhe, trimit mjekërbardhë që ngriti më 28 nëntor të vitit 1912 flamurin në Vlorë, fjalët e Ismail Qemal Vlora, ai tha: 

‘’ Unë nuk po pyes për ata arnaut ç’ ju ka bërë gjaku ujë, por për ata shqiptarë që kanë mbet bir shqiptari... por të gjithë ata që e ndjejnë vetën shqiptarë mirë se të vinë ‘’

Të gjithë ju që keni gabuar, kthehuni dhe të punojmë të gjithë s’ bashku për popullin shqiptarë, për tokat tona që të çlirojmë dhe ti bashkojmë më nënën Shqipëri.

Shumë e lehtë është të ofendosh inteligjencën shqiptare, diturinë shqiptare, zgjuarsinë shqiptare, por mos harroni që në shumë vende ku shqiptarët mbeten pakicë, në ato vende ku akoma sundon çizmja barbare sllave, nuk ka shkolla shqipe, dhe shqiptarët nuk kanë mundësi të mësojnë gjuhën e tyre.
Në Dardani procesi është duke ec përpara, na duhet kohë që të kuptojmë rëndësinë e mësimit, por jam i bindur që më kalimin e kohës do vinë edhe në pushtet njerëz të ndritur, njerëz të lapsit dhe të librit, asgjë në këtë botë nuk është e pa arritshme.

Në diturin shqiptare në tokat shqiptare, në vilajetet shqiptar janë të faktuara mbi 600.000 vargje lirike- epike, ndërsa edhe ( Prof. Dr. Zymer Neziri ), Kina më aq numër të banorëve ka vetëm 400.000, ndërsa Gjermania nuk ka ruajtur fare këtë pasurim kulturorë, dhe a nuk ju duket kjo dituri, zgjuarsi, dhe dritësim i inteligjencës tonë shqiptare...Populli im, ngadalë, mos u ngutni s’ në Dardani lexohet, shkruhet dhe mësohet, jo ndoshta në atë shkallë që kërkohet, por nuk është errësirë siç lexuam kohën e fundit.

Ne të gjithë mundimi, në të gjithë të lidhur duar-shtrënguar do ja dalim për të  ngrit nivelin e arsimit, për të ngrit cilësinë në mësim, por vetëm duke qen bashkë, jo duke kritikuar, por duke ofruar zgjidhjes, duke korrigjuar dhe punuar për të mirën e fëmijëve tanë, për të mirën e popullit dhe për të mirën e përgjithshme njerëzore shqiptare, për të përmirësuar atë libra që janë të shkruara gabim, por vetëm duke ofruar zgjedhje, jo duke kritikuar...

Rrugëtim të mbarë populli im shqiptar. Zoti e bekoftë popullin shqiptar. 
Rroftë Shqipëria !













Kryetari i Klubit Letrar ‘’ Zahir Pajaziti ‘’
Rudi BERISHA
Prishtinë, më 7 dhjetor 2016



No comments:

Post a Comment