Sunday, November 6, 2016

Gentjan Hasanas - Poezi - ËNDJE.


Ka vajza edhe sot,
që endin pëlhurë,
qëndisin,
bëjnë qilima,
perde për dritaren me pamje nga deti.
Dritaret janë sy,
perdja ferexhe,
që fsheh epshet e myslimanes.
Padyshim,
nuk janë Penelopi,
padyshim,
as Odisea nuk vjen më.
Bëj
dashuri me shume gra.
''Penelopi!''
i them në gjumë.
''Odisea im!''
më përgjigjen perdet…
Varka më pret
si qeni besnik i fatit tim
Shkojmë...Ira! 
(Ira, quhet varka ime).

Ndonjëherë 
gënjehet edhe ajo, 
kërkon të zërë pulbardha

E dashur,
hip në varkën time 
Që të mos jem vetëm.

Gjysmën 
e jetës lexuam mitologji, 
gjysmën tjetër 
do t’i gjejmë se s’bën

Ne fillim 
kërkojmë Odiseun tënd 
më pas Penelopin tim.

Odiseee...! 
Penelpiii...!
Zërat vdesin 
në ngushticën e Gjibraltarit.

Mos u trishto 
e dashur,
mbështille mjerimin 
me lëkurën e artë,te dashit
do të dukesh më e bukur.

Odiseee...! 
Penelopiii...!
Sa shpejt u plakem...!

Kur Poseidoni 
trupat tanë të mbytur 
ia dorzoi Geas, i tha: 
para se te vdisnin, kishim bashkuar duart.

Odise-Penelopi
i kishin thënë njëri-tjetrit!...

No comments:

Post a Comment