Saturday, November 19, 2016

Flakë Dashurie -Poezi- nga Gentjan Hasanas


Ajo
U takua me mua
vetëm dy here.

Unë
gjatë gjithë kohës
zbatoja urdhërat e xhindit.
                                   Hera e parë
më kujtohet më mirë mua:
ishte një vajzë 
që kishte humbur rrugën;
u martuam,
bëmë fëmijë.

Hera e dytë 
i kujtohet më mirë asaj, 
kur... dikë nga ne donte të vriste.

Unë
e di që vdiqa.
Ajo jeton me xhindet
------------------------------------------------

''I VERBRI DHE UNE''
i thoja.. 
trendafilat jane te kuq
rete te bardha

lotet pa ngjyre

ne doren e djathte mbante bastunin
ne krahun tjeter mik i zemres i rrija une

por si ti shpegoja..
cfare eshte e kuqja..e bardha dhe e pangjyra

per gjate rruges na zuri mbremja
i verbri e di.. qe ne naten nuk shohim
ndjehu keqardhje per mua e me dha bastunin
mere tha.. se une bej edhe pa sy..

me bastunin e pervojes
çale-çale kthehem ne shtepi...por plak
rinia ime e verber ..mbeti rrugeve

...(volos..18..11..15.(

No comments:

Post a Comment