Monday, December 19, 2016

Vargje nga Rudi Berisha *14 *


Vargje nga Rudi Berisha *14 *
––––––––––––––––––––

BOTA ËSHTË ZHYTUR N’ GJAK
Vrasje kudo në tokën 
Tokë e lidhur më pranga
Litari shtrëngohet në fyt 
Për të gjithë njerëzimin

Sot të fort nuk ka në jetë 
Ka njerëz të ligj e kriminel
Duart i kanë më gjak 
Më gjak të njerëzimit

Deri në bërryl duart 
I mbushën më gjak fëmijësh

Vrasje në tokë të lotit
Moti ka marr dheun 
Trupa të shtrirë për tokë
Këmisha e bardhë gjakosur

Lot nënash duke vajtuar
Të rrëzuara nga dhimbja
Bota është zhytur në krim
Tek njerëzimi sundon vrasja

Forca e nisur nga padrejtësia
Pse është kështu sot njerëzia

Të veshur më rroba moderne
Vrasin si në kohën parahistorike
Gurët i gdhendin si në kohë lashtësie
Të mbushur më monedha padrejtësie

Tokë e lagur nga loti i syve të mijë
Dheu i mbushur më gjak pafajësie
Të mbytur më gur të rënd të jetës
Trupa të varrosur buzë-vdekjes

Nga vdekja e pabesisë së motit
Bota është zhytur n’ gjak- vdekje


Rudi Berisha *
––––––––––––––––––––
Prishtinë, më 19 Dhjetor 2016

No comments:

Post a Comment