Saturday, December 3, 2016

Cikel -Poezie- nga Zymer Mehani


NËNËS
Zymer Mehani
1.

Nënë e dashur,
Nënë e mirë,
Ti ke zemër
Të dëlirë.

Fjalët tua

Më gëzojnë,
Jetën time
Ëmbëlsojnë.

2.

O Nënë, për çdo gjë,
Të detyrohem Ty.
Sa shumë orë kalove
Pa futë gjumë në sy!

Veç Ti e durove

Gjatë të qarët tim,
Ti je dritë e diellit,
Je vetë shpirti im.

3.

Nënë, veç Ti përherë
Me t’ëmblën dashuriuri
Më ke ledhatuar
Çdoherë me ngrohtësi.

Më ke mbajtë në gji,

Kurrë s’je lodhë me mua,
Çdo gjë që ka vlerë
Ti ma ke mësuar.

4.

Nënë, veç Ti m’tregove
Çdo sekret në jetë,
Mua ma mësove
Çdo gjë të vërtetë.

Që të jem i sjellshëm,

I disiplinuar,
I dashur, i urtë-
Ti më ke mësuar.

5.

Gjithmonë, deri sot
Ti më ke mbështetur
Edhe kur shumëkush
Kundër meje ish.

Nënë, Ti më ke falur

Çdo faj e gabim,
Prore për mua mbete
I vetmi ngushëllim.

6.

Ngrohtësi e zemrës Sate,
Moj e dashura Nënë!
Të tërin m’ qetëson
Mua n’ shpirtin tim.
-Dashuria e Nënës
Është e ëmbël,-thonë,
Është si rreze dielli,
Plot dritë e shkëlqim.

7.

Pa kufi Të dua,
Ty, o Nëna ime,
Se në botë më solle
Ti dhe vetëm Ti.

O Nënëz e shtrenjtë,

Ti je jeta ime,
Pa mbarim Të dua,
Ty dhe vetëm Ty.

8.

Kur i pushi zemra,
Ngadalë në dhe e lëshuam,

Lulet seç u thanë,

Fluturat fluturuan…

Trupi i saj i lehtë

Mezi e prekte tokën,

Ç’dhembje n’zemrën time!

Ç’lotë nga sytë më rrodhën!…

9.

Balli Yt-
Një Abetare.
Syri Yt-
Një Dritare.

Zemra jote-

Një Fole.

Yti emër-

Vulë në zemër.

10.

Në zemër
Kujtimi për Ty-
Zjarr

Në sy

Portreti Yt-
Vegim

Në jetë

Dashuria jote-
Ngushëllim.




TË DUA
1.

Vetëm Ty të dua,
Se je JETA ime;

Vetëm Ty të dua,

Se je DRITA ime;

Vetëm Ty të dua,

Se je SHPRESA ime.

2.

Ty të dua,
Për mua je KRENARIA;

Ty të dua,

Për mua je DHEMBSHURIA;

Ty të dua,

Për mua je DASHURIA.

3.

Pa ty
Jeta ime është VARR;

Pa ty,

Zemra ime E NDARË;

Me ty,

Jeta ime është AR.

4.

Të dua
Më shumë se JETËN,
Sa DRITËN dhe TË VËRTETËN.

Të dua

Sa DIELLIN, HËNËN,
Sa VËLLANË, MOTRËN, NËNËN.

Të dua

Sa SHQIPEN NË FLAMUR,
Sa KOSOVËN TRIME,
KALA GUR MBI GUR.

Të dua

Sa MALET MADHËSHTORE,

Të dua sa SHQIPËRINË,

TOKËN STËRGJYSHORE.

5.

Njëmijë vjet
Dita më bëhet pa Ty.

Një ditë u bëftë njëmijë vjet,

Kur të jem me Ty!

6.

Kur jam me Ty,
Jam si mal me borë.

Kur jam pa Ty,

Jam i mjerë, i gjorë.

7.

Ti, vetë jeta je për mua,
Je vetë zemra ime,
Të dua! Të dua!

8.

Do të jem pa zemër
Nëse për Ty s’kam dashuri

S’do të kem dashuri

Nëse s’e këndoj këngën për Ty

S’do të quhet qiell

Atje ku s’ka ylber me shtatë ngjyra

S’do të ketë diell

Aty ku s’përcëllojnë rrezet e dëlira

S’do të ketë ngrohtësi

Aty ku mungojnë t’ëmblat fjalë

S’do të ketë përkëdhelje

Aty ku ka nënë pa djalë

9.

Nëpër cilin shteg
Të shpirtit arrite
N’cilën derë u fute
T’paktën a trokite
Pa leje më erdhe
N’zemër më ke hyrë
Për t’mos dalë më kurrë
Brenda të kam ndryrë

10.

Më erdhe si furtunë e papritur
Në çastet e rënda të vetmisë
Ti gonxhe që di të çelësh
Dhe t’ rritesh n’ zemër t’ stuhisë
Më erdhe si pikë e nxehtë loti
Si det i gjerë valashumë
Në sytë e mi t’ mallëngjyer
Në netët e mia të pagjumë
Më erdhe porsi gurrë e dëlirë
Që qetë- qetë rrjedhë në lumë
Më erdhe në stinën e dashurisë
Braktise ëndrrën e qetësisë
Më erdhe kur këndojnë trishtilat
Kur rriten e harlisen zymbylat
Braktise rrugën e trishtë të vetmisë
U nisëm së bashku shtegtimit t’dashurisë.




VARGU IM
Atdhe dhe komb

Gjuhë e flamur
Këngë e guximshme
Mes brigjesh urë
I shtigjeve kalim-
Ti, vargu im

Mërgimtarësh mall

I votrës zjarr
I motrës lot
I nënës kujtim-
Ti, vargu im

E dëlirë gurrë

I hidhur kurrë
Ngado vërtitesh
Prore po rritesh
I dashnorëve takim-
Ti, vargu im

Ngadal po ngritesh

N’lartësi po ngjitesh
I fortë si gur
Shqipe n’ flamur
Dhe fjalë e nderit
Shkëmb i mermerit
Nga zemra burim-
Ti vargu im

Si loti i kulluar

Shkëlqim-
I kujtimeve të ëmbla-
Galdim
I ushqyer me bardhësi-
Plis
I fortë në shtrëngata-
Lis
Nga zemrat
I bekuar
I dashur
I uruar

Për çifte e dashnorë

Lule me kurorë
Dhe i bardhë-
Dëborë
Për heronj e dëshmorë

Për t’atdheut

Liri-
Kordel kuqezi
Kala
Gur mbi gur-
Kuqezi
Flamur

Në mendime

I thellë
I çiltër-
Dritë, diell
I fuqishëm-
Atdhetar
I besës-
Krenar

I guximshëm varg

Shigjetë edhe hark
Ar e qëndrestar
Në t’dimrit acar
Kalorës plot guxim
N’t’murlanit tërbim


Rrugëtimet e tua

S’kanë fund
As mbarim
Prore pa pushuar
Janë në fluturim
Ti, Vargu im-
Qëndresë,
Dashuri dhe besë.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment