Sunday, July 9, 2017










Anastas Gjergo per Fahri Xharren


Anastas Gjergo

Une jam me kushtetuten e RSh. Kete pyetje bejani vetes. Por dhe si formim biblik, une jam me paqen qe vjen vetem permes sashurise dhe jo urrejtjes.

Por meqe kam dhe nje llogjike si ateist i prirur nga shencat egzakte, po ta jap ne 3d mendimin tim te drejte. Ju jeni ose hipokrite, ose te cmendur.


Ne Greqi kur na don prapanica themi se jan 50% shqiptare, kur kerkojme ti bejme armiq per hir te Erdogan dhe SHBA, themi se jan greke.

Kush te jep te drejte si kryeminister te me fusesh ne lufte kur shkel kushtetuten, kur nuk me pyet ne referendum, por ben politika si Haxhi Qamili?


Po shqiptaret kete antikap kan vuajtur dhe prandaj Noli dhe Konica iken dhe si pane me bojen jetij vendi. Sot ju qe i presekutuat, po na beni pagriotin.

Po mir mer burre, ju keni gjithmone te drejte. Te drejte ne kohe te Zogut kur dhunuat demokracine Noliste, te drejte ne diktature, kur i quajtet armiq, te drejte dhe sot qe po na i perdorni si shkop bejsbolli?!


Ore po ne "viktimat" tuaja kurre nuk paskemi te drejte?!

Nese une e kam gabim, argumetoje, sic bej une dhe mos me deno sikur Enver qe qe perdorte te njejten shprehje, "o me ne o kunder nesh".

Ky kosovari siper dhe se e respektoje me anatemon per nga emri, dicka nuk i shijon. Por une nuk i ve faj, se mes teje dhe atij ka nje ndryshim te madh. Ai vjen nga nje firmim historik krejt tjeter nga yti dhe imi dhe ne te dy, nga ndryshime qe ti i din mjaft mire. Secili ka te vetat ne "goten" e vet, - ti si komunist, Xharra si produkt i urrejtjes mes Serbise dhe kultures islamike, dhe une qe jam viktime e sistemit qe ngrite ti, por qe dhe me Xharren s"me lidh gje pervecse gjuhes.


Une kam arsyen, une jam biblen, kam dhe kushtetuten e vendit tim. Une kam dhe sensin, qe me te ndryshmin gjej rrugen e paqes, ne te kundert nuk do te gjesh paqe kurre.


Kjo bote nuk kalohet vetem. Europa i la konfliktet dhe hoqi kufite, ju kufi rracore, fashist apo nazit, kufi pellazgesh, pa bere me pare analizen dhe te shohim se cfare dilni. Nje popull qe shenjterojne vrasesin e vet ne xhamite e sulltaneve mizore, une them qe eshte bastard dhe kurre nuk do te pajtohem me te.


Turp t'ju vije qe i ndate shqiptaret ne fe, servile dhe burracake. Na bejeni shqiptarizmen ju qe tradhetuat bedimin e te pareve dhe u karandiset keshtu te coptuar e pa dinjitet.

Ndryshoni, ndermerrni reforma dhe kur te beheni si une, do te kuptoni se nuk ka nevoje per slogane bashkimi, se ai eshte bere. Keto primitive jan vite drite large moralit te paqes. Asgje nuk shikojne tek vetja, duken qelibare...! Kjo eshte e tmerrshme.


Me erdhi keq z. Prifti, se ti je prift dhe kete zanat po e bej une. Po me vjen dhe keq per Xharren qe ja di kontributin, por s' ka trajte, nuk e perballon ate cka realisht eshte, nje produkt i kontekstit te vendit tije.

Dhe boshnjaket nje gjuhe dhe nje rrace jan me serbet, por armikun me te madh tek njeri tjetri e jan gjet. Pra i keni shembut ne dere dhe vazhdoni gabimet. Kjo eshte cmenduri. Bashkimi i shqiptareve demton shqiptaret dhe forcon pozitat e Tyrqise. Shtoi kesaj dhe problemi me fqinjet, por dhe ne Europen dhe llogaria eshte e bere.

Harrova te them se cdo dite ju thoni Eyropes se jeni faktore stabiliteti ne rajon dhe se nuk doni bashkimin, por a nuk jeni hipokrite? Ju ben te ndjeheni keq e verteta ime?






















Anastas Gjergo

Nuk kam ndermend te kundershtoje ty, por kryeministrin tim. Sigurisht qe ka te verteta ne kendveshtrimin tuaj, por ky eshte kryeministri im dhe jo yti. Ketu ndahemi, se ne kendej sikur te kam thene jemi tjeter produkt historik. Ne flasim nje gjuhe, por jo me intonacionin e luftes, por paqes. Besoje se problemet qe po hasni ne keto 10 vite, jan tuajat dhe aspak te Serbise dhe Greqise. Jan probleme tuajat, ku jo ti personalisht, por mbare populli dhe politikanet tuaj qe jetojne me krenarine otomane dhe ndjehen mire kur SHBA i shiti ne tryezen gjeopolotike, per tu rikthyer ne vilajete te Turqise.

Jam dakord qe ju t'ja vini emrin Kosoves Shqiperi dhe ne te mbajme ate te Albanise, sikur na krijuan fuqite e medha









No comments:

Post a Comment