Monday, October 24, 2016

O Zot! Ujqërve desha t’u jepja një ditë fjalën.- Poezi - nga Gentjan Hasanas.


O Zot! 
Ujqërve desha t’u jepja një ditë fjalën.
Të shprehin 
ngazëllimin kur vallëzojnë me dëborën.
Se unë 
për mallin nuk di të shkruaj, lunatikja ime!
Vec 
të gjunjëzohem poshtë hënës.
E ujku të më japë klithmën…
Gentjan Hasanas


Mbrëmë 
diçka e turpshme
do të ketë ndodhur në këtë qytet.

Ndaj mjegulla,

shtëpitë lakuriqe 

i mban ende të mbuluara.

Kjo fushë gri,
s’është ngjyrë bari.
Veçse si gurë varri
majat e ndërtesave të bardha
më kujtojnë varrezat e lashta
në fshatin e braktisur…
Kushedi,
ndoshta kështu ishte mbuluar
dhe ''vdekja e qytetit Pompei'' 
(muzeumi i kufomave me shpirtrat në qiej).
Unë,
fantazmë që flas me vete,
s’kam mësuar ende të vdes.
_______________________________________________________________________________________
Dy xhinde 
ia prenë kokën ëndrrës.
Tani 
kam një endërr pa kokë
I vura 
kokën time kësaj hije.
Fantazma e trupit tim, 
si kurban i kotësisë, endet nëpër botë…

Gentjan Hasanas




http://kanunitv.blogspot.al/2016/10/24








No comments:

Post a Comment